Hyundai i30 2007 vs Mazda 3 2006
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 122 ZS | 105 ZS | |
Griezes moments: | 154 NM | 145 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.1 sekundes | 12.7 sekundes | |
Hyundai i30 ir dinamiskāks braukšanā. Hyundai i30 dzinēja jauda ir par 17 ZS lielāka nekā Mazda 3, savukārt griezes moments ir par 9 NM lielāks nekā Mazda 3. Pateicoties lielākai jaudai Hyundai i30 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.9 | 7.8 | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i30 ir labāka izvēle. Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem mazāks nekā Mazda 3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Hyundai i30 var ietaupīt 135 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 760 km kombinētajā ciklā | 700 km kombinētajā ciklā | |
920 km ārpus pilsētas | 850 km ārpus pilsētas | ||
Hyundai i30 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 3 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 18 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Elantra, Hyundai Accent, Kia RIO | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Mazda Xedos 6, Mazda MX-3, Kia RIO, Kia Cerato, Kia Carens | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai i30 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Mazda 3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.25 m | 4.42 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.46 m | |
Hyundai i30 ir par 18 cm īsāks nekā Mazda 3, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Hyundai i30 ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 340 litri | 300 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1200 litri | 635 litri | |
Hyundai i30 ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Hyundai i30 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 40 litriem lielāks nekā Mazda 3. Iespējams, Mazda 3 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i30 (par 565 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | 10.9 metri | |
Hyundai i30 apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem mazāks nekā Mazda 3, tas nozīmē, ka ar Hyundai i30 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`740 | 1`750 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | vidēja | augsta | |
Mazda 3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai i30 nopietni defekti konstatēti apmēram 25 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 3, attiecīgi Mazda 3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2200 | 2000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai i30 ir
|
Mazda 3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|