Hyundai i30 2010 vs BMW 3 sērija 2008
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 177 ZS | |
Griezes moments: | 260 NM | 350 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.6 sekundes | 8.1 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāka braukšana. Hyundai i30 dzinēja jauda ir par 62 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 90 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Mazākas jaudas dēļ Hyundai i30 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.5 | 4.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.9 l/100km | 6.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i30 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Hyundai i30 var ietaupīt 60 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 61 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1170 km kombinētajā ciklā | 1240 km kombinētajā ciklā | |
1260 km ārpus pilsētas | 1450 km ārpus pilsētas | ||
890 km ar reālo patēriņu | 1010 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 3 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Hyundai i30) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Klīrenss: | 135 mm | 141 mm | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 320'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 17 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Accent, Kia Venga | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X1 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 3 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.50 m | 4.53 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.52 m | 1.44 m | |
Hyundai i30 ir mazāks, bet augstāks. Hyundai i30 ir par 3 cm īsāks nekā BMW 3 sērija, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Hyundai i30 ir par 8 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 415 litri | 460 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1395 litri | 1385 litri | |
Hyundai i30 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 45 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i30 (par 10 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | 11 metri | |
Hyundai i30 apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā BMW 3 sērija, tas nozīmē, ka ar Hyundai i30 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`920 | 2`045 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | vidēja | virs vidējās | |
BMW 3 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai i30 nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 3 sērija, attiecīgi BMW 3 sērija kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3400 | 5800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai i30 ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|