Hyundai i30 2011 vs Mazda 3 2009
Virsbūve: | Universāls | Sedans | |
---|---|---|---|
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 126 ZS | 105 ZS | |
Griezes moments: | 157 NM | 145 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11 sekundes | 12.2 sekundes | |
Hyundai i30 ir dinamiskāks braukšanā. Hyundai i30 dzinēja jauda ir par 21 ZS lielāka nekā Mazda 3, savukārt griezes moments ir par 12 NM lielāks nekā Mazda 3. Pateicoties lielākai jaudai Hyundai i30 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.1 | 6.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.6 l/100km | 7.5 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Mazda 3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Hyundai i30 var ietaupīt 30 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Mazda 3. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 860 km kombinētajā ciklā | 870 km kombinētajā ciklā | |
980 km ārpus pilsētas | 1050 km ārpus pilsētas | ||
690 km ar reālo patēriņu | 730 km ar reālo patēriņu | ||
Klīrenss: | 135 mm | 155 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Mazda 3 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Mazda 3 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 3 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 18 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Elantra, Hyundai Accent, Kia RIO | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai i30 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.50 m | 4.58 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.52 m | 1.47 m | |
Hyundai i30 ir par 8 cm īsāks nekā Mazda 3, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Hyundai i30 ir par 5 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 415 litri | 430 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1395 litri | nav datu | |
Hyundai i30 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 15 litriem mazāks nekā Mazda 3. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | 10.4 metri | |
Hyundai i30 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Mazda 3. | |||
Pilna masa (kg): | 1`820 | 1`745 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | augsta | |
Mazda 3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai i30 nopietni defekti konstatēti apmēram 45 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 3, attiecīgi Mazda 3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3400 | 3200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai i30 ir
|
Mazda 3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|