Hyundai i30 2008 vs BMW 3 sērija 2005
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 163 ZS | |
Griezes moments: | 255 NM | 340 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.6 sekundes | 8.6 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāka braukšana. Hyundai i30 dzinēja jauda ir par 48 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 85 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Mazākas jaudas dēļ Hyundai i30 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.9 | 5.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.8 l/100km | 6.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i30 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Hyundai i30 var ietaupīt 150 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 61 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1080 km kombinētajā ciklā | 1030 km kombinētajā ciklā | |
1230 km ārpus pilsētas | 1320 km ārpus pilsētas | ||
910 km ar reālo patēriņu | 930 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Hyundai i30) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 320'000 km | 390'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 3 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Accent, Kia Venga | Izmantots arī BMW 1 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai i30 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.48 m | 4.52 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.52 m | 1.44 m | |
Hyundai i30 ir mazāks, bet augstāks. Hyundai i30 ir par 5 cm īsāks nekā BMW 3 sērija, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Hyundai i30 ir par 8 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 415 litri | 460 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1395 litri | 1385 litri | |
Hyundai i30 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 45 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i30 (par 10 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | 11 metri | |
Hyundai i30 apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā BMW 3 sērija, tas nozīmē, ka ar Hyundai i30 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`920 | 2`045 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | Hyundai i30 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 3 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 15 procentos gadījumu biežāk nekā Hyundai i30, attiecīgi Hyundai i30 kvalitāte varētu būt augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 2800 | 4000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai i30 ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|