Hyundai ix35 2010 vs Hyundai Tucson 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 163 ZS | 141 ZS | |
Griezes moments: | 194 NM | 184 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.7 sekundes | 11.3 sekundes | |
Hyundai ix35 ir dinamiskāks braukšanā. Hyundai ix35 dzinēja jauda ir par 22 ZS lielāka nekā Hyundai Tucson, savukārt griezes moments ir par 10 NM lielāks nekā Hyundai Tucson. Pateicoties lielākai jaudai Hyundai ix35 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.6 | 8.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.6 l/100km | 10.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai ix35 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Hyundai ix35 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Hyundai Tucson, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Hyundai ix35 var ietaupīt 90 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Hyundai ix35 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā Hyundai Tucson. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 58 litri | 58 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 760 km kombinētajā ciklā | 700 km kombinētajā ciklā | |
920 km ārpus pilsētas | 850 km ārpus pilsētas | ||
600 km ar reālo patēriņu | 560 km ar reālo patēriņu | ||
Hyundai ix35 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 390'000 km | 400'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Kia Sportage, Hyundai Sonata, Kia Optima, Kia Cerato | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Kia Sportage, Kia Ceed, Hyundai Sonata, Hyundai Elantra | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai Tucson varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.41 m | 4.32 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.83 m | |
Augstums: | 1.67 m | 1.73 m | |
Hyundai ix35 ir par 9 cm garāks nekā Hyundai Tucson, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Hyundai ix35 ir par 6 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 591 litri | 644 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1436 litri | nav datu | |
Hyundai Tucson ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Hyundai ix35 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 53 litriem mazāks nekā Hyundai Tucson. Tas varētu liecināt, ka Hyundai ix35 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 10.8 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`030 | 2`140 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | zema | |
Hyundai ix35 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai Tucson nopietni defekti konstatēti apmēram 95 procentos gadījumu biežāk nekā Hyundai ix35, attiecīgi Hyundai ix35 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 7600 | 3400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai ix35 ir
|
Hyundai Tucson ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|