Isuzu D-Max 2020 vs Mitsubishi L 200 2018
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.9 Dīzelis | 2.3 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 163 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 360 NM | 400 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | n/a sekundes | |
Isuzu D-Max dzinēja jauda ir par 13 ZS lielāka nekā Mitsubishi L 200, taču griezes moments ir par 40 NM mazāks nekā Mitsubishi L 200. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 7.6 | |
Degvielas bākas tilpums: | 76 litri | 75 litri | |
830 km ar reālo patēriņu | 810 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Izmēri | |||
Garums: | 5.27 m | 5.31 m | |
Platums: | 1.87 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.79 m | 1.78 m | |
Isuzu D-Max ir par 4 cm īsāks nekā Mitsubishi L 200, par 6 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 1061 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 13 metri | 11.8 metri | |
Isuzu D-Max apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem lielāks nekā Mitsubishi L 200, tas nozīmē, ka ar Isuzu D-Max var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 3`100 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 30 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Isuzu D-Max ir
|
Mitsubishi L 200 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|