Isuzu D-Max 2020 vs Toyota Hilux 2020
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.9 Dīzelis | 2.4 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 163 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 360 NM | 400 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 13.2 sekundes | |
Isuzu D-Max dzinēja jauda ir par 13 ZS lielāka nekā Toyota Hilux, taču griezes moments ir par 40 NM mazāks nekā Toyota Hilux. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | nav datu | |
Degvielas bākas tilpums: | 76 litri | 80 litri | |
830 km ar reālo patēriņu | 860 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Izmēri | |||
Garums: | 5.27 m | 5.33 m | |
Platums: | 1.87 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.79 m | 1.82 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Isuzu D-Max ir par 6 cm īsāks nekā Toyota Hilux, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Isuzu D-Max ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 13 metri | 13.4 metri | |
Isuzu D-Max apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Toyota Hilux, tas nozīmē, ka ar Isuzu D-Max var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 3`100 | 3`210 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 41 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Isuzu D-Max ir
|
Toyota Hilux ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|