Jaguar S-Type 1999 vs Peugeot 607 2001
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 240 ZS | 138 ZS | |
Griezes moments: | 300 NM | 190 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.5 sekundes | 10.6 sekundes | |
Jaguar S-Type ir dinamiskāks braukšanā. Jaguar S-Type dzinēja jauda ir par 102 ZS lielāka nekā Peugeot 607, savukārt griezes moments ir par 110 NM lielāks nekā Peugeot 607. Pateicoties lielākai jaudai Jaguar S-Type sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.8 | 8.6 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 607 ir labāka izvēle. Jaguar S-Type degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.2 litriem lielāks nekā Peugeot 607, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Jaguar S-Type var nākties iegādāties par 330 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 80 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 640 km kombinētajā ciklā | 930 km kombinētajā ciklā | |
770 km ārpus pilsētas | 1210 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 607 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Peugeot 607) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Jaguar S-Type) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 510'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Jaguar S-Type dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Jaguar X-Type, Jaguar XF | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen Xsara, Peugeot 407, Peugeot 206, Citroen Xsara Picasso | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 607 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 607 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.86 m | 4.87 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.46 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Jaguar S-Type ir par 1 cm īsāks nekā Peugeot 607, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Jaguar S-Type ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 370 litri | 481 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
810 litri | nav datu | |
Peugeot 607 ir vairāk vietas bagāžai. Jaguar S-Type bagāžas nodalījuma tilpums ir par 111 litriem mazāks nekā Peugeot 607. | |||
Apgriešanās diametrs: | 12.1 metri | 11.4 metri | |
Jaguar S-Type apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem lielāks nekā Peugeot 607, tas nozīmē, ka ar Jaguar S-Type var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`175 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1800 | 1200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Jaguar S-Type ir
|
Peugeot 607 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|