Jaguar XJ6 1994 vs Chrysler Concorde 1993
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.2 Benzīns | 3.3 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 219 ZS | 163 ZS | |
Griezes moments: | 300 NM | 245 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.9 sekundes | n/a sekundes | |
Jaguar XJ6 dzinēja jauda ir par 56 ZS lielāka nekā Chrysler Concorde, savukārt griezes moments ir par 55 NM lielāks nekā Chrysler Concorde. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 10.3 | |
Degvielas bākas tilpums: | 86 litri | 66 litri | |
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Chrysler Concorde) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Jaguar XJ6) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 5.00 m | 5.15 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.89 m | |
Augstums: | 1.30 m | 1.43 m | |
Jaguar XJ6 ir mazāks. Jaguar XJ6 ir par 15 cm īsāks nekā Chrysler Concorde, par 11 cm šaurāks, savukārt augstumā Jaguar XJ6 ir par 14 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 430 litri | 473 litri | |
Chrysler Concorde ir vairāk vietas bagāžai. Jaguar XJ6 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 43 litriem mazāks nekā Chrysler Concorde. | |||
Apgriešanās diametrs: | nav datu | nav datu | |
Pilna masa (kg): | 2`220 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 3000 | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Jaguar XJ6 ir
|
Chrysler Concorde ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|