Jaguar X-Type 2004 vs BMW 3 sērija 2005
Virsbūve: | Universāls | Sedans | |
---|---|---|---|
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.1 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 157 ZS | 129 ZS | |
Griezes moments: | 200 NM | 180 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.7 sekundes | 10 sekundes | |
Jaguar X-Type ir dinamiskāks braukšanā. Jaguar X-Type dzinēja jauda ir par 28 ZS lielāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 20 NM lielāks nekā BMW 3 sērija. Pateicoties lielākai jaudai Jaguar X-Type sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.3 | 7.3 | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija ir labāka izvēle. Jaguar X-Type degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Jaguar X-Type var nākties iegādāties par 300 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 61 litri | 63 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 650 km kombinētajā ciklā | 860 km kombinētajā ciklā | |
840 km ārpus pilsētas | 1100 km ārpus pilsētas | ||
BMW 3 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Jaguar X-Type) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X1, BMW Z4 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 3 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
BMW 3 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.72 m | 4.52 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.42 m | |
Jaguar X-Type ir par 20 cm garāks nekā BMW 3 sērija, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Jaguar X-Type ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 445 litri | 460 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1415 litri | nav datu | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Jaguar X-Type bagāžas nodalījuma tilpums ir par 15 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija. Tas varētu liecināt, ka Jaguar X-Type vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 11 metri | |
Jaguar X-Type apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Pilna masa (kg): | 1`990 | 1`880 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 2800 | 4200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Jaguar X-Type ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|