Jaguar X-Type 2004 vs BMW 5 sērija 2003
Virsbūve: | Universāls | Sedans | |
---|---|---|---|
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.1 Benzīns | 2.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 157 ZS | 170 ZS | |
Griezes moments: | 200 NM | 210 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.7 sekundes | 9 sekundes | |
BMW 5 sērija ir dinamiskāka braukšana. Jaguar X-Type dzinēja jauda ir par 13 ZS mazāka nekā BMW 5 sērija, savukārt griezes moments ir par 10 NM mazāks nekā BMW 5 sērija. Mazākas jaudas dēļ Jaguar X-Type sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.3 | 9.0 | |
Jaguar X-Type degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā BMW 5 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Jaguar X-Type var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 61 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 650 km kombinētajā ciklā | 770 km kombinētajā ciklā | |
840 km ārpus pilsētas | 1020 km ārpus pilsētas | ||
BMW 5 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Jaguar X-Type) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW Z4, BMW Z3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 5 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
BMW 5 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.72 m | 4.84 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.47 m | |
Jaguar X-Type ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Jaguar X-Type ir par 12 cm īsāks nekā BMW 5 sērija, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Jaguar X-Type ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 445 litri | 520 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1415 litri | nav datu | |
BMW 5 sērija ir vairāk vietas bagāžai. Jaguar X-Type bagāžas nodalījuma tilpums ir par 75 litriem mazāks nekā BMW 5 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 11 metri | |
Jaguar X-Type apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā BMW 5 sērija. | |||
Pilna masa (kg): | 1`990 | 2`025 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 2800 | 4400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Jaguar X-Type ir
|
BMW 5 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|