Kia Magentis 2003 vs Nissan Qashqai 2008
Virsbūve: | Sedans | Apvidus | |
---|---|---|---|
Krosoveriem un apvidus auto ir labāka caurgājība (lielāks klīrenss, var būt 4x4 piedziņa), tie ir piemērotāki braukšanai pa ceļiem bez seguma un lauku apvidos. Turklāt autovadītāja sēdvieta krosoveros un apvidus auto ir augstāk, kas nodrošina labāku redzamību arī pilsētā. Parasti tas notiek uz lielāka degvielas patēriņa un augstāku uzturēšanas izmaksu rēķina. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 2.5 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 169 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 230 NM | 196 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.8 sekundes | 11 sekundes | |
Kia Magentis ir dinamiskāks braukšanā. Kia Magentis dzinēja jauda ir par 29 ZS lielāka nekā Nissan Qashqai, savukārt griezes moments ir par 34 NM lielāks nekā Nissan Qashqai. Pateicoties lielākai jaudai Kia Magentis sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.3 | 7.9 | |
Degvielas patēriņa ziņā Nissan Qashqai ir labāka izvēle. Kia Magentis degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.4 litriem lielāks nekā Nissan Qashqai, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Kia Magentis var nākties iegādāties par 360 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 65 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 600 km kombinētajā ciklā | 820 km kombinētajā ciklā | |
820 km ārpus pilsētas | 1010 km ārpus pilsētas | ||
Nissan Qashqai ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 15 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Hyundai Sonata, Kia Optima | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Nissan X-Trail, Nissan Serena | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Nissan Qashqai varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Kia Magentis dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.73 m | 4.32 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.41 m | 1.61 m | |
Kia Magentis ir lielāks, bet zemāks. Kia Magentis ir par 41 cm garāks nekā Nissan Qashqai, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Kia Magentis ir par 20 cm zemāks. | |||
Sēdvietas: | nav datu | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 479 litri | 410 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | nav datu | 410 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | 479 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
810 litri | 1520 litri | |
Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Nissan Qashqai (par 710 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.6 metri | 11 metri | |
Kia Magentis apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Nissan Qashqai, tas nozīmē, ka ar Kia Magentis var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`000 | 2`100 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1600 | 5200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Kia Magentis ir
|
Nissan Qashqai ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|