Kia Magentis 2007 vs Peugeot 407 2004
Virsbūve: | Sedans | Universāls | |
---|---|---|---|
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 144 ZS | 136 ZS | |
Griezes moments: | 189 NM | 190 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.2 sekundes | 9.5 sekundes | |
Peugeot 407 ir dinamiskāka braukšana. Kia Magentis dzinēja jauda ir par 8 ZS lielāka nekā Peugeot 407, taču griezes moments ir par 1 NM mazāks nekā Peugeot 407. Neskatoties uz lielāku jaudu Kia Magentis sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.7 | 8.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.5 l/100km | 8.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Kia Magentis ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Kia Magentis degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Peugeot 407, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Kia Magentis var ietaupīt 90 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Kia Magentis degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Peugeot 407. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 66 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 800 km kombinētajā ciklā | 790 km kombinētajā ciklā | |
1010 km ārpus pilsētas | 1010 km ārpus pilsētas | ||
720 km ar reālo patēriņu | 750 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Kia Optima, Kia Carens | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen Xsara, Peugeot 206, Citroen Xsara Picasso | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 407 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 407 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.74 m | 4.76 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.49 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Kia Magentis ir par 2 cm īsāks nekā Peugeot 407, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Kia Magentis ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 420 litri | 489 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
816 litri | 1365 litri | |
Peugeot 407 ir vairāk vietas bagāžai. Kia Magentis bagāžas nodalījuma tilpums ir par 69 litriem mazāks nekā Peugeot 407. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 407 (par 549 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | 12 metri | |
Kia Magentis apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Peugeot 407. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`960 | 2`105 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | nav datu | zema | |
Vidējā cena (€): | 1400 | 1200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Kia Magentis ir
|
Peugeot 407 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|