Kia Optima 2000 vs Subaru Legacy 2003
Lai precīzi salīdzinātu auto parametrus, izvēlies katra modeļa konkrētas versijas (pēc dzinēja tilpuma, jaudas, piedziņas un pārnesumu kārbas)
Pārnesumu kārba: | Manuālā/Automāts | Manuālā/Automāts | |
---|---|---|---|
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Kia Optima ir pieejams ar priekšējo riteņu piedziņu, savukārt Subaru Legacy var būt aprīkots ar visu četru riteņu (4x4) piedziņu. | |||
Motori: | 1.8 - 2.7 | 2.0 - 3.0 | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 134 - 181 ZS | 138 - 245 ZS | |
Griezes moments: | 169 - 245 NM | 187 - 297 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.5 - 10.6 sekundes | 6.9 - 13 sekundes | |
Izvēlieties auto versiju, lai veiktu precīzāku salīdzināšanu! | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.1 - 10.4 | 7.5 - 11.7 | |
Kia Optima benzīna dzinējiem degvielas patēriņš uz 100 km vidēji ir par 0.9 litriem lielāks nekā Subaru Legacy. Šajā salīdzinājumā nav ņemts vērā dzinēju tilpums, tāpēc, lai salīdzinātu konkrētu dzinēju degvielas patēriņu izvēlieties auto versiju! | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.73 m | 4.66 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.73 m | |
Augstums: | 1.41 m | 1.42 m | |
Kia Optima ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Kia Optima ir par 7 cm garāks nekā Subaru Legacy, par 9 cm platāks, savukārt augstumā Kia Optima ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 479 litri | 433 litri | |
Kia Optima ir lielāka bagāžas ietilpība. Kia Optima bagāžas nodalījuma tilpums ir par 46 litriem lielāks nekā Subaru Legacy. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.8 metri | |
Kia Optima apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Subaru Legacy, tas nozīmē, ka ar Kia Optima var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | ~ 1`903 | ~ 1`948 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | augsta | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 2200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Kia Optima ir
|
Subaru Legacy ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|