Kia Optima 2015 vs BMW 3 sērija 2006
Virsbūve: | Sedans | Universāls | |
---|---|---|---|
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 163 ZS | 129 ZS | |
Griezes moments: | 196 NM | 180 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.6 sekundes | 10 sekundes | |
Kia Optima ir dinamiskāks braukšanā. Kia Optima dzinēja jauda ir par 34 ZS lielāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 16 NM lielāks nekā BMW 3 sērija. Pateicoties lielākai jaudai Kia Optima sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.7 | 7.6 | |
Kia Optima degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Kia Optima var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 63 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 900 km kombinētajā ciklā | 820 km kombinētajā ciklā | |
1140 km ārpus pilsētas | 1060 km ārpus pilsētas | ||
Kia Optima ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Kia Optima) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 14 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Kia Sportage, Hyundai Sonata, Hyundai Tucson, Hyundai i40 | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X1, BMW Z4 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Kia Optima varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.86 m | 4.52 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.49 m | 1.44 m | |
Kia Optima ir lielāks. Kia Optima ir par 34 cm garāks nekā BMW 3 sērija, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Kia Optima ir par 5 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 510 litri | 460 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1385 litri | |
Kia Optima ir lielāka bagāžas ietilpība. Kia Optima bagāžas nodalījuma tilpums ir par 50 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 11 metri | |
Kia Optima apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`000 | 1`970 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 11 800 | 4200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Kia Optima ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|