Kia Optima 2005 vs Peugeot 607 2005
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 144 ZS | 158 ZS | |
Griezes moments: | 189 NM | 217 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.2 sekundes | 10.2 sekundes | |
Kia Optima dzinēja jauda ir par 14 ZS mazāka nekā Peugeot 607, savukārt griezes moments ir par 28 NM mazāks nekā Peugeot 607. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.7 | 9.1 | |
Degvielas patēriņa ziņā Kia Optima ir labāka izvēle. Kia Optima degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem mazāks nekā Peugeot 607, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Kia Optima var ietaupīt 210 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 80 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 800 km kombinētajā ciklā | 870 km kombinētajā ciklā | |
1000 km ārpus pilsētas | 1110 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 607 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Kia Carens, Kia Magentis | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Peugeot 407, Citroen C8 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 607 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.74 m | 4.87 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.46 m | |
Kia Optima ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Kia Optima ir par 14 cm īsāks nekā Peugeot 607, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā Kia Optima ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 496 litri | 481 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
816 litri | nav datu | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Kia Optima bagāžas nodalījuma tilpums ir par 15 litriem lielāks nekā Peugeot 607. Iespējams, Peugeot 607 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | 11.4 metri | |
Kia Optima apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Peugeot 607, tas nozīmē, ka ar Kia Optima var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`960 | 2`035 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 1800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Kia Optima ir
|
Peugeot 607 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|