Land Rover Defender 1998 vs Nissan Patrol 1998
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.5 Dīzelis | 2.8 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Divrindu ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 122 ZS | 130 ZS | |
Griezes moments: | 300 NM | 252 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 17.5 sekundes | 17.5 sekundes | |
Land Rover Defender dzinēja jauda ir par 8 ZS mazāka nekā Nissan Patrol, taču griezes moments ir par 48 NM lielāks nekā Nissan Patrol. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.8 | 11.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.7 l/100km | 12.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Land Rover Defender ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Land Rover Defender degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Nissan Patrol, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Land Rover Defender var ietaupīt 60 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Land Rover Defender degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem mazāks nekā Nissan Patrol. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 95 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 690 km kombinētajā ciklā | 840 km kombinētajā ciklā | |
770 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
700 km ar reālo patēriņu | 760 km ar reālo patēriņu | ||
Nissan Patrol ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Land Rover Defender dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 2 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Land Rover Discovery | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Land Rover Defender varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Nissan Patrol dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.60 m | 4.40 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.84 m | |
Augstums: | 2.08 m | 1.84 m | |
Land Rover Defender ir par 20 cm garāks nekā Nissan Patrol, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Land Rover Defender ir par 24 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 605 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 12.8 metri | 10.2 metri | |
Land Rover Defender apgriešanās diametrs ir par 2.6 metriem lielāks nekā Nissan Patrol, tas nozīmē, ka ar Land Rover Defender var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 3`500 | 2`700 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 6600 | 9800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Land Rover Defender ir
|
Nissan Patrol ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|