Lexus LS 2009 vs Volkswagen Phaeton 2004
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 4.6 Benzīns | 3.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 380 ZS | 224 ZS | |
Griezes moments: | 498 NM | 450 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 9.1 sekundes | |
Lexus LS dzinēja jauda ir par 156 ZS lielāka nekā Volkswagen Phaeton, savukārt griezes moments ir par 48 NM lielāks nekā Volkswagen Phaeton. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.8 | 9.6 | |
Lexus LS degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Volkswagen Phaeton, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Lexus LS var nākties iegādāties par 30 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 84 litri | 90 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 850 km kombinētajā ciklā | 930 km kombinētajā ciklā | |
Volkswagen Phaeton ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 560'000 km | 470'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Lexus LS dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 18 gadi | 3 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots arī Audi A6 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 5.06 m | 5.06 m | |
Platums: | 1.88 m | 1.90 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.45 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Lexus LS un Volkswagen Phaeton garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 510 litri | 500 litri | |
Lexus LS bagāžas nodalījuma tilpums ir par 10 litriem lielāks nekā Volkswagen Phaeton. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.7 metri | 12 metri | |
Lexus LS apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā Volkswagen Phaeton. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`470 | 2`500 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | augsta | |
Vidējā cena (€): | 13 000 | 4000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Lexus LS ir
|
Volkswagen Phaeton ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|