Lexus NX 2014 vs Peugeot 5008 2017
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 238 ZS | 130 ZS | |
Griezes moments: | 350 NM | 230 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7 sekundes | 10.9 sekundes | |
Lexus NX ir dinamiskāks braukšanā. Lexus NX dzinēja jauda ir par 108 ZS lielāka nekā Peugeot 5008, savukārt griezes moments ir par 120 NM lielāks nekā Peugeot 5008. Pateicoties lielākai jaudai Lexus NX sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.8 | 5.1 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 5008 ir labāka izvēle. Lexus NX degvielas patēriņš uz 100 km ir par 4.7 litriem lielāks nekā Peugeot 5008, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Lexus NX var nākties iegādāties par 705 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 610 km kombinētajā ciklā | 1030 km kombinētajā ciklā | |
710 km ārpus pilsētas | 1170 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 5008 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Klīrenss: | 185 mm | 236 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Peugeot 5008 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Peugeot 5008 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 5008 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Lexus IS, Lexus RX, Lexus GS | Izmantots vismaz citiem 16 modeļiem, tai skaitā Opel Corsa, Peugeot 308, Opel Combo, Peugeot 3008, Citroen C4 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 5008 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Lexus NX dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.63 m | 4.64 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.65 m | 1.65 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Lexus NX ir par 1 cm īsāks nekā Peugeot 5008, platums ir praktiski vienāds arī automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 501 litri | 780 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | nav datu | 780 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | 501 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1600 litri | 1940 litri | |
Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 5008 (par 340 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 11.2 metri | |
Lexus NX apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Peugeot 5008. | |||
Pilna masa (kg): | 2`359 | 2`120 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 26 400 | 18 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Lexus NX ir
|
Peugeot 5008 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|