LatviešuEnglishEspañol

Lexus RX 2016 vs Porsche Cayenne 2014

 
Lexus RX
2016 - 2019
Porsche Cayenne
2014 - 2017
Pārnesumu kārba: AutomātsAutomāts
Dzinējs: 2.0 Benzīns3.0 Dīzelis

Jauda un dinamika

Jauda: 238 ZS245 ZS
Griezes moments: 350 NM550 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 9.2 sekundes7.3 sekundes
Porsche Cayenne ir dinamiskāka braukšana.
Lexus RX dzinēja jauda ir par 7 ZS mazāka nekā Porsche Cayenne, savukārt griezes moments ir par 200 NM mazāks nekā Porsche Cayenne. Mazākas jaudas dēļ Lexus RX sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.9 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 7.86.8
Degvielas patēriņa ziņā Porsche Cayenne ir labāka izvēle.
Lexus RX degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem lielāks nekā Porsche Cayenne, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Lexus RX var nākties iegādāties par 150 litriem vairāk degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 72 litri85 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 920 km kombinētajā ciklā1250 km kombinētajā ciklā
1090 km ārpus pilsētas1370 km ārpus pilsētas
Porsche Cayenne ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)Pilnpiedziņa (AWD, 4x4)
Klīrenss: 200 mm215 mm
Dēļ augstāka klīrensa Porsche Cayenne var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem.

Izmēri

Garums: 4.89 m4.86 m
Platums: 1.90 m1.94 m
Augstums: 1.71 m1.71 m
Lexus RX ir par 4 cm garāks nekā Porsche Cayenne, par 4 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras.
Bagāžnieka tilpums: 553 litri670 litri
Porsche Cayenne ir vairāk vietas bagāžai.
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Lexus RX bagāžas nodalījuma tilpums ir par 117 litriem mazāks nekā Porsche Cayenne. Tas varētu liecināt, ka Lexus RX vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk.
Apgriešanās diametrs: nav datunav datu
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 2`5002`840
Drošība: nav datu
Kvalitāte: nav datu
virs vidējās
Vidējā cena (€): 30 40030 800
Priekšrocības un trūkumi: Lexus RX ir
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Porsche Cayenne ir
  • dinamiskāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • ir 4x4 piedziņa
  • lielāks klīrenss
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]