Lexus RX 2009 vs Volvo XC60 2008
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.5 Hibrīds | 3.0 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 249 ZS | 285 ZS | |
Griezes moments: | 317 NM | 400 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.9 sekundes | 7.5 sekundes | |
Volvo XC60 ir dinamiskāka braukšana. Lexus RX dzinēja jauda ir par 36 ZS mazāka nekā Volvo XC60, savukārt griezes moments ir par 83 NM mazāks nekā Volvo XC60. Mazākas jaudas dēļ Lexus RX sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.7 | 11.9 | |
Degvielas patēriņa ziņā Lexus RX ir labāka izvēle. Lexus RX degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.2 litriem mazāks nekā Volvo XC60, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Lexus RX var ietaupīt 480 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 65 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 740 km kombinētajā ciklā | 580 km kombinētajā ciklā | |
720 km ārpus pilsētas | 780 km ārpus pilsētas | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | 4x4 - AWD | |
Izmēri | |||
Garums: | 4.77 m | 4.63 m | |
Platums: | 1.89 m | 1.89 m | |
Augstums: | 1.69 m | 1.71 m | |
Lexus RX ir par 14 cm garāks nekā Volvo XC60, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Lexus RX ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 446 litri | 495 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1570 litri | 1455 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Lexus RX bagāžas nodalījuma tilpums ir par 49 litriem mazāks nekā Volvo XC60. Tas varētu liecināt, ka Lexus RX vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Lexus RX (par 115 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 12.2 metri | 11.9 metri | |
Lexus RX apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Volvo XC60. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`405 | 2`440 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | augsta | |
Vidējā cena (€): | 13 000 | 9000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Lexus RX ir
|
Volvo XC60 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|