Mazda 2 2010 vs Mazda 3 2013
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.3 Benzīns | 1.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 75 ZS | 120 ZS | |
Griezes moments: | 119 NM | 150 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 14.9 sekundes | 10.3 sekundes | |
Mazda 3 ir dinamiskāka braukšana. Mazda 2 dzinēja jauda ir par 45 ZS mazāka nekā Mazda 3, savukārt griezes moments ir par 31 NM mazāks nekā Mazda 3. Mazākas jaudas dēļ Mazda 2 sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.1 | 5.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.0 l/100km | 6.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 2 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 2 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Mazda 3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 2 var ietaupīt 30 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 2 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Mazda 3. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 43 litri | 51 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 840 km kombinētajā ciklā | 960 km kombinētajā ciklā | |
1000 km ārpus pilsētas | 1180 km ārpus pilsētas | ||
710 km ar reālo patēriņu | 770 km ar reālo patēriņu | ||
Mazda 3 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Klīrenss: | 150 mm | 155 mm | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 330'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Mazda 3 | Izmantots arī Mazda 2 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Mazda 3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.92 m | 4.59 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.45 m | |
Mazda 2 ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Mazda 2 ir par 67 cm īsāks nekā Mazda 3, par 10 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 2 ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 250 litri | 419 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
787 litri | nav datu | |
Mazda 3 ir vairāk vietas bagāžai. Mazda 2 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 169 litriem mazāks nekā Mazda 3. | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 10.6 metri | |
Mazda 2 apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā Mazda 3, tas nozīmē, ka ar Mazda 2 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`485 | 1`800 | |
Drošība: | |||
Mazda 3 ir saņēmis augstāku novērtējumu drošības testos. Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos Mazda 3 ir piešķirts ievērojami augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | augsta | vidēja | |
Mazda 2 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mazda 3 nopietni defekti konstatēti apmēram 55 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 2, attiecīgi Mazda 2 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3200 | 11 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 2 ir
|
Mazda 3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|