Mazda 3 2016 vs Opel Astra 2015
Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 1.5 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 105 ZS | 136 ZS | |
Griezes moments: | 270 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 9.7 sekundes | |
Mazda 3 dzinēja jauda ir par 31 ZS mazāka nekā Opel Astra, savukārt griezes moments ir par 50 NM mazāks nekā Opel Astra. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 4.3 | |
Degvielas bākas tilpums: | 51 litri | 48 litri | |
770 km ar reālo patēriņu | 810 km ar reālo patēriņu | ||
Izmēri | |||
Garums: | 4.58 m | 4.37 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.49 m | |
Mazda 3 ir par 21 cm garāks nekā Opel Astra, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 3 ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 419 litri | 370 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1210 litri | |
Mazda 3 ir lielāka bagāžas ietilpība. Mazda 3 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 49 litriem lielāks nekā Opel Astra. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 11.1 metri | |
Mazda 3 apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Opel Astra, tas nozīmē, ka ar Mazda 3 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`900 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | vidēja | |
Opel Astra ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mazda 3 nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā Opel Astra, attiecīgi Opel Astra kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 13 000 | 8600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 3 ir
|
Opel Astra ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|