Mazda 3 2003 vs Lexus IS 2002
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 105 ZS | 155 ZS | |
Griezes moments: | 145 NM | 195 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11 sekundes | 9.5 sekundes | |
Lexus IS ir dinamiskāka braukšana. Mazda 3 dzinēja jauda ir par 50 ZS mazāka nekā Lexus IS, savukārt griezes moments ir par 50 NM mazāks nekā Lexus IS. Mazākas jaudas dēļ Mazda 3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.2 | 9.8 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 3 ir labāka izvēle. Mazda 3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.6 litriem mazāks nekā Lexus IS, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 3 var ietaupīt 390 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 760 km kombinētajā ciklā | 710 km kombinētajā ciklā | |
910 km ārpus pilsētas | 890 km ārpus pilsētas | ||
Mazda 3 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 3) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Lexus IS) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 16 gadi | 19 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Mazda Xedos 6, Mazda MX-3, Kia RIO, Kia Cerato, Kia Carens | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Mazda 3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.42 m | 4.50 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.72 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.43 m | |
Mazda 3 ir par 8 cm īsāks nekā Lexus IS, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Mazda 3 ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 300 litri | 343 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
635 litri | 475 litri | |
Mazda 3 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 43 litriem mazāks nekā Lexus IS. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 3 (par 160 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.3 metri | 10 metri | |
Mazda 3 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Lexus IS. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`695 | 1`870 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | augsta | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1200 | 2000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 3 ir
|
Lexus IS ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|