LatviešuEnglishEspañol

Mazda 3 2003 vs Nissan Primera 2004

 
Mazda 3
2003 - 2006
Nissan Primera
2004 - 2008
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.6 Benzīns2.0 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 105 ZS140 ZS
Griezes moments: 145 NM192 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 11 sekundes9.8 sekundes
Nissan Primera ir dinamiskāka braukšana.
Mazda 3 dzinēja jauda ir par 35 ZS mazāka nekā Nissan Primera, savukārt griezes moments ir par 47 NM mazāks nekā Nissan Primera. Mazākas jaudas dēļ Mazda 3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 7.28.7
Reālais degvielas patēriņš: 7.8 l/100km8.9 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 3 ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem mazāks nekā Nissan Primera, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 3 var ietaupīt 225 litrus degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem mazāks nekā Nissan Primera.
Degvielas bākas tilpums: 55 litri62 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 760 km kombinētajā ciklā710 km kombinētajā ciklā
910 km ārpus pilsētas890 km ārpus pilsētas
700 km ar reālo patēriņu690 km ar reālo patēriņu
Mazda 3 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 420'000 km280'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 3 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 16 gadi12 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Mazda Xedos 6, Mazda MX-3, Kia RIO, Kia Cerato, Kia CarensIzmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Nissan X-Trail, Nissan Serena, Nissan Sentra
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 3 varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Mazda 3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.42 m4.57 m
Platums: 1.76 m1.76 m
Augstums: 1.46 m1.48 m
Mazda 3 ir par 15 cm īsāks nekā Nissan Primera, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Mazda 3 ir par 2 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 300 litri450 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
635 litri1812 litri
Nissan Primera ir vairāk vietas bagāžai.
Mazda 3 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 150 litriem mazāks nekā Nissan Primera. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Nissan Primera (par 1177 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10.3 metri11.2 metri
Mazda 3 apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem mazāks nekā Nissan Primera, tas nozīmē, ka ar Mazda 3 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`6951`810
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:
augsta

zema
Mazda 3 ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Nissan Primera nopietni defekti konstatēti apmēram 255 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 3, attiecīgi Mazda 3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 12001200
Priekšrocības un trūkumi: Mazda 3 ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • lielāks dzinēja resurss
  • labāka manevrētspēja
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
  • zemāka cena
Nissan Primera ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]