Mazda 3 2009 vs Hyundai i30 2010
Virsbūve: | Sedans | Universāls | |
---|---|---|---|
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 126 ZS | |
Griezes moments: | 187 NM | 157 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.6 sekundes | 12.1 sekundes | |
Mazda 3 ir dinamiskāks braukšanā. Mazda 3 dzinēja jauda ir par 24 ZS lielāka nekā Hyundai i30, savukārt griezes moments ir par 30 NM lielāks nekā Hyundai i30. Pateicoties lielākai jaudai Mazda 3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.9 | 6.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.0 l/100km | 8.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i30 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem lielāks nekā Hyundai i30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda 3 var nākties iegādāties par 150 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Hyundai i30. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 690 km kombinētajā ciklā | 760 km kombinētajā ciklā | |
850 km ārpus pilsētas | 890 km ārpus pilsētas | ||
610 km ar reālo patēriņu | 610 km ar reālo patēriņu | ||
Hyundai i30 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Klīrenss: | 155 mm | 135 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Mazda 3 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Mazda 3 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 280'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 3 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 18 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda MX-5, Mazda 5, Mazda CX-5 | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Elantra, Hyundai Accent, Kia RIO | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai i30 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.49 m | 4.50 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.52 m | |
Mazda 3 ir mazāks. Mazda 3 ir par 1 cm īsāks nekā Hyundai i30, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 3 ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 430 litri | 415 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1395 litri | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Mazda 3 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 15 litriem lielāks nekā Hyundai i30. Iespējams, Hyundai i30 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.2 metri | |
Mazda 3 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Hyundai i30. | |||
Pilna masa (kg): | 1`770 | 1`840 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | augsta | zem vidējās | |
Mazda 3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai i30 nopietni defekti konstatēti apmēram 45 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 3, attiecīgi Mazda 3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3400 | 3600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 3 ir
|
Hyundai i30 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|