Mazda 3 2009 vs Volvo S60 2004
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.4 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 170 ZS | |
Griezes moments: | 187 NM | 230 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.6 sekundes | 8.7 sekundes | |
Volvo S60 ir dinamiskāka braukšana. Mazda 3 dzinēja jauda ir par 20 ZS mazāka nekā Volvo S60, savukārt griezes moments ir par 43 NM mazāks nekā Volvo S60. Mazākas jaudas dēļ Mazda 3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.9 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.9 | 9.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.0 l/100km | 8.7 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem mazāks nekā Volvo S60, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 3 var ietaupīt 165 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Mazda 3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Volvo S60. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 690 km kombinētajā ciklā | 770 km kombinētajā ciklā | |
850 km ārpus pilsētas | 1010 km ārpus pilsētas | ||
610 km ar reālo patēriņu | 800 km ar reālo patēriņu | ||
Volvo S60 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 560'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volvo S60 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda MX-5, Mazda 5, Mazda CX-5 | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Volvo V70, Volvo S80, Volvo S40, Volvo V50, Volvo S70 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Volvo S60 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Volvo S60 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.49 m | 4.58 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.43 m | |
Mazda 3 ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Mazda 3 ir par 9 cm īsāks nekā Volvo S60, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 3 ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 430 litri | 424 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1034 litri | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Mazda 3 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 6 litriem lielāks nekā Volvo S60. Iespējams, Volvo S60 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 11 metri | |
Mazda 3 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Volvo S60, tas nozīmē, ka ar Mazda 3 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`770 | 1`980 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 3200 | 2800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 3 ir
|
Volvo S60 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|