Mazda 3 2009 vs Hyundai i30 2011
Virsbūve: | Sedans | Universāls | |
---|---|---|---|
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 105 ZS | 126 ZS | |
Griezes moments: | 145 NM | 157 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.2 sekundes | 11 sekundes | |
Hyundai i30 ir dinamiskāka braukšana. Mazda 3 dzinēja jauda ir par 21 ZS mazāka nekā Hyundai i30, savukārt griezes moments ir par 12 NM mazāks nekā Hyundai i30. Mazākas jaudas dēļ Mazda 3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.3 | 6.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.5 l/100km | 7.6 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Hyundai i30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda 3 var nākties iegādāties par 30 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Mazda 3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Hyundai i30. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 870 km kombinētajā ciklā | 860 km kombinētajā ciklā | |
1050 km ārpus pilsētas | 980 km ārpus pilsētas | ||
730 km ar reālo patēriņu | 690 km ar reālo patēriņu | ||
Klīrenss: | 155 mm | 135 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Mazda 3 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Mazda 3 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 280'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 3 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 16 gadi | 18 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Elantra, Hyundai Accent, Kia RIO | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai i30 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.58 m | 4.50 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.52 m | |
Mazda 3 ir par 8 cm garāks nekā Hyundai i30, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 3 ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 430 litri | 415 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1395 litri | |
Mazda 3 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 15 litriem lielāks nekā Hyundai i30. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.2 metri | |
Mazda 3 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Hyundai i30. | |||
Pilna masa (kg): | 1`745 | 1`820 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | augsta | zem vidējās | |
Mazda 3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai i30 nopietni defekti konstatēti apmēram 45 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 3, attiecīgi Mazda 3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3400 | 3600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 3 ir
|
Hyundai i30 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|