LatviešuEnglishEspañol

Mazda 3 2011 vs Mercedes C klase 2011

 
Mazda 3
2011 - 2013
Mercedes C klase
2011 - 2013
Pārnesumu kārba: AutomātsAutomāts
Dzinējs: 2.0 Benzīns1.8 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesĶēdes

Jauda un dinamika

Jauda: 150 ZS204 ZS
Griezes moments: 187 NM310 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 10.6 sekundes7.2 sekundes
Mercedes C klase ir dinamiskāka braukšana.
Mazda 3 dzinēja jauda ir par 54 ZS mazāka nekā Mercedes C klase, savukārt griezes moments ir par 123 NM mazāks nekā Mercedes C klase. Mazākas jaudas dēļ Mazda 3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.4 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 7.66.4
Reālais degvielas patēriņš: 8.3 l/100km9.0 l/100km
Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem lielāks nekā Mercedes C klase, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda 3 var nākties iegādāties par 180 litriem vairāk degvielas.
Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Mazda 3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā Mercedes C klase.
Degvielas bākas tilpums: 55 litri59 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 720 km kombinētajā ciklā920 km kombinētajā ciklā
940 km ārpus pilsētas1150 km ārpus pilsētas
660 km ar reālo patēriņu650 km ar reālo patēriņu

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)Aizmugures piedziņa (RWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 3) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes C klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 420'000 km330'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 3 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 13 gadi13 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda MX-5, Mazda 5, Mazda CX-5Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mercedes E klase, Mercedes SLK
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 3 varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Mercedes C klase dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.58 m4.59 m
Platums: 1.76 m1.77 m
Augstums: 1.47 m1.45 m
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Mazda 3 ir par 1 cm īsāks nekā Mercedes C klase, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 3 ir par 2 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 430 litri475 litri
Mercedes C klase ir vairāk vietas bagāžai.
Mazda 3 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 45 litriem mazāks nekā Mercedes C klase.
Apgriešanās diametrs: 10.4 metri10.8 metri
Mazda 3 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Mercedes C klase, tas nozīmē, ka ar Mazda 3 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Pilna masa (kg): 1`8202`020
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
augsta

virs vidējās
Mazda 3 ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mercedes C klase nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 3, attiecīgi Mazda 3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 52008000
Priekšrocības un trūkumi: Mazda 3 ir
  • lielāks dzinēja resurss
  • mazāk defektu
  • zemāka cena
Mercedes C klase ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • ietilpīgāks bagāžnieks
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]