Mazda 323 1999 vs Toyota Corolla 2002
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.3 Benzīns | 1.4 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 75 ZS | 97 ZS | |
Griezes moments: | 108 NM | 130 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 14.2 sekundes | 12 sekundes | |
Toyota Corolla ir dinamiskāka braukšana. Mazda 323 dzinēja jauda ir par 22 ZS mazāka nekā Toyota Corolla, savukārt griezes moments ir par 22 NM mazāks nekā Toyota Corolla. Mazākas jaudas dēļ Mazda 323 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.3 | 6.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.7 l/100km | 7.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Corolla ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 323 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Toyota Corolla, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda 323 var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 323 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Toyota Corolla. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 750 km kombinētajā ciklā | 820 km kombinētajā ciklā | |
880 km ārpus pilsētas | 960 km ārpus pilsētas | ||
710 km ar reālo patēriņu | 780 km ar reālo patēriņu | ||
Toyota Corolla ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 380'000 km | 280'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 323 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 18 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots arī Toyota Auris | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Mazda 323 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.20 m | 4.18 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.71 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.48 m | |
Mazda 323 ir par 2 cm garāks nekā Toyota Corolla, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 323 ir par 6 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 355 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1000 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.2 metri | |
Mazda 323 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Toyota Corolla. | |||
Pilna masa (kg): | 1`585 | 1`000 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | augsta | |
Toyota Corolla ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mazda 323 nopietni defekti konstatēti apmēram 40 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Corolla, attiecīgi Toyota Corolla kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 600 | 1400 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 8.0/10 | 8.2/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 323 ir
|
Toyota Corolla ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|