Mazda 323 1999 vs Volvo S40 2006
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.3 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 75 ZS | 100 ZS | |
Griezes moments: | 108 NM | 150 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 14.2 sekundes | 12 sekundes | |
Volvo S40 ir dinamiskāka braukšana. Mazda 323 dzinēja jauda ir par 25 ZS mazāka nekā Volvo S40, savukārt griezes moments ir par 42 NM mazāks nekā Volvo S40. Mazākas jaudas dēļ Mazda 323 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.3 | 7.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.7 l/100km | 7.8 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 323 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Volvo S40, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda 323 var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Mazda 323 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Volvo S40. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 750 km kombinētajā ciklā | 760 km kombinētajā ciklā | |
880 km ārpus pilsētas | 940 km ārpus pilsētas | ||
710 km ar reālo patēriņu | 700 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 380'000 km | 440'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volvo S40 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 18 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Volvo V50, Volvo C30 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Mazda 323 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.20 m | 4.47 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.45 m | |
Mazda 323 ir mazāks. Mazda 323 ir par 27 cm īsāks nekā Volvo S40, par 7 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 323 ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 355 litri | 404 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1000 litri | 883 litri | |
Mazda 323 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 49 litriem mazāks nekā Volvo S40. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 323 (par 117 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 11 metri | |
Mazda 323 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Volvo S40, tas nozīmē, ka ar Mazda 323 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`585 | 1`800 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | virs vidējās | |
Volvo S40 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mazda 323 nopietni defekti konstatēti apmēram 180 procentos gadījumu biežāk nekā Volvo S40, attiecīgi Volvo S40 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 600 | 2000 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 8.0/10 | 8.6/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 323 ir
|
Volvo S40 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|