Mazda 323 1998 vs Mazda RX-8 2003
Virsbūve: | Hečbeks | Kupeja | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.5 Benzīns | 1.3 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 88 ZS | 250 ZS | |
Griezes moments: | 132 NM | 216 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.8 sekundes | 6.5 sekundes | |
Mazda RX-8 ir dinamiskāka braukšana. Mazda 323 dzinēja jauda ir par 162 ZS mazāka nekā Mazda RX-8, savukārt griezes moments ir par 84 NM mazāks nekā Mazda RX-8. Mazākas jaudas dēļ Mazda 323 sasniedz 100 km/h ātrumu par 5.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.5 | 11.4 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 323 ir labāka izvēle. Mazda 323 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.9 litriem mazāks nekā Mazda RX-8, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 323 var ietaupīt 585 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 61 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 730 km kombinētajā ciklā | 530 km kombinētajā ciklā | |
870 km ārpus pilsētas | 680 km ārpus pilsētas | ||
Mazda 323 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 323) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mazda RX-8) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 160'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 323 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Mazda Demio | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 323 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Mazda 323 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.04 m | 4.33 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.40 m | 1.33 m | |
Mazda 323 ir mazāks, bet augstāks. Mazda 323 ir par 29 cm īsāks nekā Mazda RX-8, par 8 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 323 ir par 7 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 304 litri | 290 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 290 litri | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Mazda 323 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 14 litriem lielāks nekā Mazda RX-8. Iespējams, Mazda RX-8 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 10.6 metri | |
Mazda 323 apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā Mazda RX-8, tas nozīmē, ka ar Mazda 323 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`585 | 1`820 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 800 | 4000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 323 ir
|
Mazda RX-8 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|