Mazda 323 1994 vs Hyundai ix35 2009
Virsbūve: | Hečbeks | Apvidus | |
---|---|---|---|
Krosoveriem un apvidus auto ir labāka caurgājība (lielāks klīrenss, var būt 4x4 piedziņa), tie ir piemērotāki braukšanai pa ceļiem bez seguma un lauku apvidos. Turklāt autovadītāja sēdvieta krosoveros un apvidus auto ir augstāk, kas nodrošina labāku redzamību arī pilsētā. Parasti tas notiek uz lielāka degvielas patēriņa un augstāku uzturēšanas izmaksu rēķina. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.3 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 75 ZS | 135 ZS | |
Griezes moments: | 107 NM | 164 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.3 sekundes | 11.1 sekundes | |
Hyundai ix35 ir dinamiskāka braukšana. Mazda 323 dzinēja jauda ir par 60 ZS mazāka nekā Hyundai ix35, savukārt griezes moments ir par 57 NM mazāks nekā Hyundai ix35. Mazākas jaudas dēļ Mazda 323 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.3 | 6.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.9 l/100km | 8.3 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 323 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Hyundai ix35, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda 323 var nākties iegādāties par 135 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Mazda 323 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Hyundai ix35. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 680 km kombinētajā ciklā | 850 km kombinētajā ciklā | |
900 km ārpus pilsētas | 940 km ārpus pilsētas | ||
630 km ar reālo patēriņu | 660 km ar reālo patēriņu | ||
Hyundai ix35 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 18 gadi | 15 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Kia Sportage, Kia Ceed, Hyundai Tucson, Hyundai Elantra, Hyundai i30 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Mazda 323 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.03 m | 4.41 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.40 m | 1.66 m | |
Mazda 323 ir mazāks. Mazda 323 ir par 38 cm īsāks nekā Hyundai ix35, par 12 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 323 ir par 26 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 300 litri | 591 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1436 litri | |
Hyundai ix35 ir vairāk vietas bagāžai. Mazda 323 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 291 litriem mazāks nekā Hyundai ix35. | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 10.6 metri | |
Mazda 323 apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā Hyundai ix35, tas nozīmē, ka ar Mazda 323 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`505 | 1`830 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 1000 | 7400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 323 ir
|
Hyundai ix35 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|