LatviešuEnglishEspañol

Mazda 323 1994 vs Subaru XV 2012

 
Mazda 323
1994 - 1997
Subaru XV
2012 - 2015
Virsbūve: HečbeksApvidus
Krosoveriem un apvidus auto ir labāka caurgājība (lielāks klīrenss, var būt 4x4 piedziņa), tie ir piemērotāki braukšanai pa ceļiem bez seguma un lauku apvidos. Turklāt autovadītāja sēdvieta krosoveros un apvidus auto ir augstāk, kas nodrošina labāku redzamību arī pilsētā. Parasti tas notiek uz lielāka degvielas patēriņa un augstāku uzturēšanas izmaksu rēķina.
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.3 Benzīns1.6 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 75 ZS114 ZS
Griezes moments: 107 NM150 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 13.3 sekundes13.1 sekundes
Subaru XV ir dinamiskāka braukšana.
Mazda 323 dzinēja jauda ir par 39 ZS mazāka nekā Subaru XV, savukārt griezes moments ir par 43 NM mazāks nekā Subaru XV. Mazākas jaudas dēļ Mazda 323 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 7.36.5
Reālais degvielas patēriņš: 7.9 l/100km7.6 l/100km
Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 323 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Subaru XV, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda 323 var nākties iegādāties par 120 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 323 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Subaru XV.
Degvielas bākas tilpums: 50 litri60 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 680 km kombinētajā ciklā920 km kombinētajā ciklā
900 km ārpus pilsētas1030 km ārpus pilsētas
630 km ar reālo patēriņu780 km ar reālo patēriņu
Subaru XV ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)Pilnpiedziņa (AWD, 4x4)

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 380'000 km300'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 323 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 18 gadi13 gadi
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 323 varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Mazda 323 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.03 m4.45 m
Platums: 1.70 m1.78 m
Augstums: 1.40 m1.57 m
Mazda 323 ir mazāks.
Mazda 323 ir par 42 cm īsāks nekā Subaru XV, par 8 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 323 ir par 17 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 300 litri380 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
nav datu1270 litri
Subaru XV ir vairāk vietas bagāžai.
Mazda 323 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 80 litriem mazāks nekā Subaru XV.
Apgriešanās diametrs: 9.8 metri10.6 metri
Mazda 323 apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā Subaru XV, tas nozīmē, ka ar Mazda 323 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Pilna masa (kg): 1`505nav datu
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
virs vidējās
nav datu
Vidējā cena (€): 100014 800
Priekšrocības un trūkumi: Mazda 323 ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • lielāks dzinēja resurss
  • labāka manevrētspēja
  • zemāka cena
Subaru XV ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • ir 4x4 piedziņa
  • ietilpīgāks bagāžnieks
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]