Mazda 323 1994 vs Subaru XV 2012
Virsbūve: | Hečbeks | Apvidus | |
---|---|---|---|
Krosoveriem un apvidus auto ir labāka caurgājība (lielāks klīrenss, var būt 4x4 piedziņa), tie ir piemērotāki braukšanai pa ceļiem bez seguma un lauku apvidos. Turklāt autovadītāja sēdvieta krosoveros un apvidus auto ir augstāk, kas nodrošina labāku redzamību arī pilsētā. Parasti tas notiek uz lielāka degvielas patēriņa un augstāku uzturēšanas izmaksu rēķina. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.3 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 75 ZS | 114 ZS | |
Griezes moments: | 107 NM | 150 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.3 sekundes | 13.1 sekundes | |
Subaru XV ir dinamiskāka braukšana. Mazda 323 dzinēja jauda ir par 39 ZS mazāka nekā Subaru XV, savukārt griezes moments ir par 43 NM mazāks nekā Subaru XV. Mazākas jaudas dēļ Mazda 323 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.3 | 6.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.9 l/100km | 7.6 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 323 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Subaru XV, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda 323 var nākties iegādāties par 120 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 323 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Subaru XV. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 680 km kombinētajā ciklā | 920 km kombinētajā ciklā | |
900 km ārpus pilsētas | 1030 km ārpus pilsētas | ||
630 km ar reālo patēriņu | 780 km ar reālo patēriņu | ||
Subaru XV ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 380'000 km | 300'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 323 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 18 gadi | 13 gadi | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 323 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Mazda 323 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.03 m | 4.45 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.40 m | 1.57 m | |
Mazda 323 ir mazāks. Mazda 323 ir par 42 cm īsāks nekā Subaru XV, par 8 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 323 ir par 17 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 300 litri | 380 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1270 litri | |
Subaru XV ir vairāk vietas bagāžai. Mazda 323 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 80 litriem mazāks nekā Subaru XV. | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 10.6 metri | |
Mazda 323 apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā Subaru XV, tas nozīmē, ka ar Mazda 323 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`505 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1000 | 14 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 323 ir
|
Subaru XV ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|