Mazda 323 1994 vs BMW 3 sērija 1993
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 102 ZS | |
Griezes moments: | 134 NM | 150 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.8 sekundes | 12 sekundes | |
Mazda 323 dzinēja jauda ir par 12 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 16 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Neskatoties uz mazāku jaudu Mazda 323 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.2 | 7.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.7 l/100km | 8.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 323 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 323 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 323 var ietaupīt 75 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 323 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 52 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 760 km kombinētajā ciklā | 670 km kombinētajā ciklā | |
910 km ārpus pilsētas | 880 km ārpus pilsētas | ||
710 km ar reālo patēriņu | 650 km ar reālo patēriņu | ||
Mazda 323 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 323) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 9 gadi | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 3 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
BMW 3 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.03 m | 4.21 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.40 m | 1.39 m | |
Mazda 323 ir par 18 cm īsāks nekā BMW 3 sērija, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Mazda 323 ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 300 litri | 325 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1030 litri | |
BMW 3 sērija ir vairāk vietas bagāžai. Mazda 323 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 25 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 10 metri | |
Mazda 323 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Pilna masa (kg): | 1`575 | 1`635 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | zem vidējās | |
Mazda 323 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 3 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 35 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 323, attiecīgi Mazda 323 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1000 | 2000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 323 ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|