LatviešuEnglishEspañol

Mazda 323 1994 vs BMW 3 sērija 1993

 
Mazda 323
1994 - 1997
BMW 3 sērija
1993 - 1999
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.5 Benzīns1.6 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 90 ZS102 ZS
Griezes moments: 134 NM150 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 11.8 sekundes12 sekundes
Mazda 323 dzinēja jauda ir par 12 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 16 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Neskatoties uz mazāku jaudu Mazda 323 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 7.27.7
Reālais degvielas patēriņš: 7.7 l/100km8.0 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 323 ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 323 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 323 var ietaupīt 75 litrus degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 323 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija.
Degvielas bākas tilpums: 55 litri52 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 760 km kombinētajā ciklā670 km kombinētajā ciklā
910 km ārpus pilsētas880 km ārpus pilsētas
710 km ar reālo patēriņu650 km ar reālo patēriņu
Mazda 323 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)Aizmugures piedziņa (RWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 323) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 420'000 km420'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Dzinēja ražošanas ilgums: 4 gadi9 gadi
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 3 sērija varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
BMW 3 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.03 m4.21 m
Platums: 1.70 m1.70 m
Augstums: 1.40 m1.39 m
Mazda 323 ir par 18 cm īsāks nekā BMW 3 sērija, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Mazda 323 ir par 1 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 300 litri325 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
nav datu1030 litri
BMW 3 sērija ir vairāk vietas bagāžai.
Mazda 323 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 25 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija.
Apgriešanās diametrs: 9.8 metri10 metri
Mazda 323 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā BMW 3 sērija.
Pilna masa (kg): 1`5751`635
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
virs vidējās

zem vidējās
Mazda 323 ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 3 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 35 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 323, attiecīgi Mazda 323 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 10002000
Priekšrocības un trūkumi: Mazda 323 ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • mazāk defektu
  • zemāka cena
BMW 3 sērija ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • ietilpīgāks bagāžnieks
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]