Mazda 5 2010 vs Chevrolet Orlando 2011
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 163 ZS | |
Griezes moments: | 270 NM | 360 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.7 sekundes | 10 sekundes | |
Chevrolet Orlando ir dinamiskāka braukšana. Mazda 5 dzinēja jauda ir par 48 ZS mazāka nekā Chevrolet Orlando, savukārt griezes moments ir par 90 NM mazāks nekā Chevrolet Orlando. Mazākas jaudas dēļ Mazda 5 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.2 | 6.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.1 l/100km | 8.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 5 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem mazāks nekā Chevrolet Orlando, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 5 var ietaupīt 120 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.3 litriem mazāks nekā Chevrolet Orlando. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 64 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1150 km kombinētajā ciklā | 1060 km kombinētajā ciklā | |
1300 km ārpus pilsētas | 1300 km ārpus pilsētas | ||
980 km ar reālo patēriņu | 760 km ar reālo patēriņu | ||
Mazda 5 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 470'000 km | 440'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Mazda 3 | Izmantots arī Chevrolet Cruze | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 5 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.59 m | 4.65 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.88 m | |
Augstums: | 1.62 m | 1.63 m | |
Mazda 5 ir mazāks. Mazda 5 ir par 7 cm īsāks nekā Chevrolet Orlando, par 13 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 5 ir par 2 cm zemāks. | |||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 112 litri | 458 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 112 litri | 458 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1485 litri | 458 litri | |
Versijā ar 7 sēdvietām lielāks bagāžnieka tilpums ir Chevrolet Orlando (par 346 litriem). Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 5 (par 1027 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 11.3 metri | |
Mazda 5 apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem mazāks nekā Chevrolet Orlando, tas nozīmē, ka ar Mazda 5 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`125 | 2`287 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 5200 | 5600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 5 ir
|
Chevrolet Orlando ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|