Mazda 5 2008 vs Ford S-Max 2006
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 310 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.9 sekundes | 10.2 sekundes | |
Ford S-Max ir dinamiskāka braukšana. Mazda 5 dzinēja jauda ir par 30 ZS mazāka nekā Ford S-Max, savukārt griezes moments ir par 10 NM mazāks nekā Ford S-Max. Mazākas jaudas dēļ Mazda 5 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.1 | 6.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.9 l/100km | 7.1 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Ford S-Max, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 5 var ietaupīt 45 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Ford S-Max. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 980 km kombinētajā ciklā | 1090 km kombinētajā ciklā | |
1110 km ārpus pilsētas | 1290 km ārpus pilsētas | ||
860 km ar reālo patēriņu | 980 km ar reālo patēriņu | ||
Ford S-Max ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 390'000 km | 560'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Ford S-Max dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda 3 | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Ford Mondeo, Ford Focus, Ford Galaxy, Ford C-Max | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Ford S-Max varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Ford S-Max dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.51 m | 4.77 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.67 m | 1.66 m | |
Mazda 5 ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Mazda 5 ir par 27 cm īsāks nekā Ford S-Max, par 10 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 112 litri | 854 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 112 litri | 854 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1678 litri | 2100 litri | |
Versijā ar 7 sēdvietām lielāks bagāžnieka tilpums ir Ford S-Max (par 742 litriem). Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Ford S-Max (par 422 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 11.6 metri | |
Mazda 5 apgriešanās diametrs ir par 1 metriem mazāks nekā Ford S-Max, tas nozīmē, ka ar Mazda 5 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`245 | 2`505 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | zema | |
Ford S-Max ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mazda 5 nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā Ford S-Max, attiecīgi Ford S-Max kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2800 | 3600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 5 ir
|
Ford S-Max ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|