Mazda CX-9 2009 vs Ford Ranger 2006
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.7 Benzīns | 2.5 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 273 ZS | 143 ZS | |
Griezes moments: | 367 NM | 330 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 12.5 sekundes | |
Mazda CX-9 dzinēja jauda ir par 130 ZS lielāka nekā Ford Ranger, savukārt griezes moments ir par 37 NM lielāks nekā Ford Ranger. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 12.9 | 8.9 | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Ranger ir labāka izvēle. Mazda CX-9 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 4 litriem lielāks nekā Ford Ranger, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda CX-9 var nākties iegādāties par 600 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 76 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 580 km kombinētajā ciklā | 780 km kombinētajā ciklā | |
670 km ārpus pilsētas | 890 km ārpus pilsētas | ||
Ford Ranger ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | 4x4 - AWD | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Mazda CX-9 ir 4x4: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu. | |||
Klīrenss: | 203 mm | 203 mm | |
Izmēri | |||
Garums: | 5.09 m | 5.08 m | |
Platums: | 1.94 m | 1.72 m | |
Augstums: | 1.73 m | 1.62 m | |
Mazda CX-9 ir lielāks. Mazda CX-9 ir par 1 cm garāks nekā Ford Ranger, par 22 cm platāks, savukārt augstumā Mazda CX-9 ir par 11 cm augstāks. | |||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | 4 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 487 litri | 1500 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 487 litri | nav datu | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | nav datu | 1500 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
2852 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | nav datu | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`062 | 2`900 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 10 200 | 7200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda CX-9 ir
|
Ford Ranger ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|