Mazda MX-5 2009 vs Mazda MX-5 2015
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 126 ZS | 160 ZS | |
Griezes moments: | 167 NM | 200 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.9 sekundes | 7.3 sekundes | |
Mazda MX-5 2015 ir dinamiskāka braukšana. Mazda MX-5 2009 dzinēja jauda ir par 34 ZS mazāka nekā Mazda MX-5 2015, savukārt griezes moments ir par 33 NM mazāks nekā Mazda MX-5 2015. Mazākas jaudas dēļ Mazda MX-5 2009 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.0 | 6.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.0 l/100km | 6.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda MX-5 2015 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda MX-5 2009 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Mazda MX-5 2015, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda MX-5 2009 var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda MX-5 2009 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Mazda MX-5 2015. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 710 km kombinētajā ciklā | 720 km kombinētajā ciklā | |
900 km ārpus pilsētas | 900 km ārpus pilsētas | ||
620 km ar reālo patēriņu | 720 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 380'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 16 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda 3, Mazda CX-5, Mazda CX-3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Mazda MX-5 2015 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.72 m | 3.92 m | |
Platums: | 1.72 m | 1.73 m | |
Augstums: | 1.26 m | 1.24 m | |
Mazda MX-5 2009 ir par 81 cm garāks nekā Mazda MX-5 2015, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda MX-5 2009 ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 150 litri | 130 litri | |
Mazda MX-5 2009 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 20 litriem lielāks nekā Mazda MX-5 2015. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 9.4 metri | |
Mazda MX-5 2009 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Mazda MX-5 2015, tas nozīmē, ka ar Mazda MX-5 2009 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`375 | 1`260 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 19 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda MX-5 ir
|
Mazda MX-5 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|