Mazda MX-5 2006 vs Opel Astra 2002
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 2.2 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 126 ZS | 125 ZS | |
Griezes moments: | 167 NM | 280 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.6 sekundes | 9.9 sekundes | |
Mazda MX-5 ir dinamiskāks braukšanā. Mazda MX-5 dzinēja jauda ir par 1 ZS lielāka nekā Opel Astra, taču griezes moments ir par 113 NM mazāks nekā Opel Astra. Pateicoties lielākai jaudai Mazda MX-5 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.3 | 6.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.3 l/100km | 6.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Opel Astra ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda MX-5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem lielāks nekā Opel Astra, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda MX-5 var nākties iegādāties par 150 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda MX-5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.1 litriem lielāks nekā Opel Astra. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 52 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 680 km kombinētajā ciklā | 820 km kombinētajā ciklā | |
860 km ārpus pilsētas | 1010 km ārpus pilsētas | ||
600 km ar reālo patēriņu | 830 km ar reālo patēriņu | ||
Opel Astra ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Opel Astra) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mazda MX-5) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 380'000 km | 480'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Opel Astra dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 16 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Opel Zafira, Opel Vectra, Opel Signum | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Opel Astra dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.00 m | 4.27 m | |
Platums: | 1.72 m | 1.71 m | |
Augstums: | 1.26 m | 1.39 m | |
Mazda MX-5 ir par 27 cm īsāks nekā Opel Astra, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Mazda MX-5 ir par 13 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 150 litri | 330 litri | |
Opel Astra ir vairāk vietas bagāžai. Mazda MX-5 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 180 litriem mazāks nekā Opel Astra. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 11 metri | |
Mazda MX-5 apgriešanās diametrs ir par 1 metriem mazāks nekā Opel Astra, tas nozīmē, ka ar Mazda MX-5 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`355 | 1`850 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | augsta | vidēja | |
Mazda MX-5 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Opel Astra nopietni defekti konstatēti apmēram 70 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda MX-5, attiecīgi Mazda MX-5 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 5400 | 2400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda MX-5 ir
|
Opel Astra ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|