Mazda MX-5 2006 vs Hyundai Coupe 1996
Virsbūve: | Kabriolets | Kupeja | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 160 ZS | 139 ZS | |
Griezes moments: | 188 NM | 182 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.3 sekundes | 8.6 sekundes | |
Mazda MX-5 ir dinamiskāks braukšanā. Mazda MX-5 dzinēja jauda ir par 21 ZS lielāka nekā Hyundai Coupe, savukārt griezes moments ir par 6 NM lielāks nekā Hyundai Coupe. Pateicoties lielākai jaudai Mazda MX-5 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.7 | 8.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.6 l/100km | 9.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda MX-5 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda MX-5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem mazāks nekā Hyundai Coupe, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda MX-5 var ietaupīt 165 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda MX-5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Hyundai Coupe. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 640 km kombinētajā ciklā | 620 km kombinētajā ciklā | |
830 km ārpus pilsētas | 750 km ārpus pilsētas | ||
580 km ar reālo patēriņu | 600 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Hyundai Coupe) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mazda MX-5) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 460'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Hyundai Coupe dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda 3, Mazda 5, Mazda CX-5 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Hyundai Elantra, Hyundai Lantra | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda MX-5 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Hyundai Coupe dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.00 m | 4.34 m | |
Platums: | 1.72 m | 1.73 m | |
Augstums: | 1.26 m | 1.31 m | |
Mazda MX-5 ir mazāks. Mazda MX-5 ir par 34 cm īsāks nekā Hyundai Coupe, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda MX-5 ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 150 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 362 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 11 metri | |
Mazda MX-5 apgriešanās diametrs ir par 1 metriem mazāks nekā Hyundai Coupe, tas nozīmē, ka ar Mazda MX-5 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`355 | 1`600 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | augsta | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 5400 | 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda MX-5 ir
|
Hyundai Coupe ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|