Mazda MX-5 2015 vs Mazda MX-5 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 131 ZS | 126 ZS | |
Griezes moments: | 150 NM | 167 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.3 sekundes | 9.9 sekundes | |
Mazda MX-5 2015 ir dinamiskāks braukšanā. Mazda MX-5 2015 dzinēja jauda ir par 5 ZS lielāka nekā Mazda MX-5 2009, taču griezes moments ir par 17 NM mazāks nekā Mazda MX-5 2009. Pateicoties lielākai jaudai Mazda MX-5 2015 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.0 | 7.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.2 l/100km | 8.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda MX-5 2015 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda MX-5 2015 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā Mazda MX-5 2009, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda MX-5 2015 var ietaupīt 150 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda MX-5 2015 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.8 litriem mazāks nekā Mazda MX-5 2009. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 830 km kombinētajā ciklā | 710 km kombinētajā ciklā | |
1020 km ārpus pilsētas | 900 km ārpus pilsētas | ||
800 km ar reālo patēriņu | 620 km ar reālo patēriņu | ||
Mazda MX-5 2015 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.92 m | 4.72 m | |
Platums: | 1.73 m | 1.72 m | |
Augstums: | 1.24 m | 1.26 m | |
Mazda MX-5 2015 ir par 81 cm īsāks nekā Mazda MX-5 2009, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Mazda MX-5 2015 ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 130 litri | 150 litri | |
Mazda MX-5 2015 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 20 litriem mazāks nekā Mazda MX-5 2009. | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.4 metri | 10 metri | |
Mazda MX-5 2015 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Mazda MX-5 2009, tas nozīmē, ka ar Mazda MX-5 2015 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`215 | 1`375 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 19 800 | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda MX-5 ir
|
Mazda MX-5 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|