Mazda MX-5 2015 vs Mazda MX-5 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 160 ZS | 160 ZS | |
Griezes moments: | 200 NM | 188 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.3 sekundes | 7.6 sekundes | |
Mazda MX-5 2015 ir dinamiskāks braukšanā. Mazda MX-5 2015 un Mazda MX-5 2009 dzinēju jaudas ir vienādas, taču Mazda MX-5 2015 griezes moments ir par 12 NM lielāks nekā Mazda MX-5 2009. Mazda MX-5 2015 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.9 | 7.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.9 l/100km | 8.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda MX-5 2015 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda MX-5 2015 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā Mazda MX-5 2009, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda MX-5 2015 var ietaupīt 105 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda MX-5 2015 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem mazāks nekā Mazda MX-5 2009. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 720 km kombinētajā ciklā | 650 km kombinētajā ciklā | |
900 km ārpus pilsētas | 840 km ārpus pilsētas | ||
720 km ar reālo patēriņu | 590 km ar reālo patēriņu | ||
Mazda MX-5 2015 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda 3, Mazda CX-5, Mazda CX-3 | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda 3, Mazda 5, Mazda CX-5 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Mazda MX-5 2015 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.92 m | 4.02 m | |
Platums: | 1.73 m | 1.72 m | |
Augstums: | 1.24 m | 1.26 m | |
Mazda MX-5 2015 ir par 11 cm īsāks nekā Mazda MX-5 2009, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Mazda MX-5 2015 ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 130 litri | 150 litri | |
Mazda MX-5 2015 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 20 litriem mazāks nekā Mazda MX-5 2009. | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.4 metri | 10 metri | |
Mazda MX-5 2015 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Mazda MX-5 2009, tas nozīmē, ka ar Mazda MX-5 2015 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`260 | 1`375 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 19 800 | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda MX-5 ir
|
Mazda MX-5 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|