Mazda RX-8 2003 vs Audi TT 2008
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.3 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 192 ZS | 160 ZS | |
Griezes moments: | 220 NM | 250 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.2 sekundes | 7.2 sekundes | |
Mazda RX-8 dzinēja jauda ir par 32 ZS lielāka nekā Audi TT, taču griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā Audi TT. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.8 | 6.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 13.0 l/100km | 7.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Audi TT ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda RX-8 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 4.1 litriem lielāks nekā Audi TT, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda RX-8 var nākties iegādāties par 615 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda RX-8 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 5.2 litriem lielāks nekā Audi TT. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 61 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 560 km kombinētajā ciklā | 820 km kombinētajā ciklā | |
730 km ārpus pilsētas | 1030 km ārpus pilsētas | ||
460 km ar reālo patēriņu | 700 km ar reālo patēriņu | ||
Audi TT ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Audi TT) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mazda RX-8) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 160'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Audi TT dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots arī Audi A4 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Audi TT dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.43 m | 4.18 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.34 m | 1.35 m | |
Mazda RX-8 ir par 25 cm garāks nekā Audi TT, par 7 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda RX-8 ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 290 litri | 290 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
290 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10.9 metri | |
Mazda RX-8 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā Audi TT. | |||
Pilna masa (kg): | 1`820 | 1`660 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | augsta | |
Vidējā cena (€): | 4000 | 8400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda RX-8 ir
|
Audi TT ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|