Mazda RX-8 2003 vs Audi TT 1998
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.3 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 192 ZS | 180 ZS | |
Griezes moments: | 220 NM | 235 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.2 sekundes | 7.8 sekundes | |
Mazda RX-8 ir dinamiskāks braukšanā. Mazda RX-8 dzinēja jauda ir par 12 ZS lielāka nekā Audi TT, taču griezes moments ir par 15 NM mazāks nekā Audi TT. Pateicoties lielākai jaudai Mazda RX-8 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.8 | 8.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 13.0 l/100km | 9.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Audi TT ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda RX-8 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.7 litriem lielāks nekā Audi TT, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda RX-8 var nākties iegādāties par 405 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda RX-8 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 4 litriem lielāks nekā Audi TT. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 61 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 560 km kombinētajā ciklā | 670 km kombinētajā ciklā | |
730 km ārpus pilsētas | 870 km ārpus pilsētas | ||
460 km ar reālo patēriņu | 610 km ar reālo patēriņu | ||
Audi TT ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Audi TT) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mazda RX-8) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 160'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Audi TT dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Golf, Skoda Octavia, Audi A3, Seat Leon, Seat Toledo | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Audi TT dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.43 m | 4.04 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.34 m | 1.35 m | |
Mazda RX-8 ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Mazda RX-8 ir par 39 cm garāks nekā Audi TT, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Mazda RX-8 ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 290 litri | 270 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
290 litri | nav datu | |
Mazda RX-8 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 20 litriem lielāks nekā Audi TT. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10 metri | |
Mazda RX-8 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Audi TT, tas nozīmē, ka ar Mazda RX-8 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`820 | 1`665 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 4000 | 4800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda RX-8 ir
|
Audi TT ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|