Mazda RX-8 2008 vs Alfa Romeo GT 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.3 Benzīns | 1.9 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 232 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 216 NM | 305 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.4 sekundes | 9.6 sekundes | |
Mazda RX-8 ir dinamiskāks braukšanā. Mazda RX-8 dzinēja jauda ir par 82 ZS lielāka nekā Alfa Romeo GT, taču griezes moments ir par 89 NM mazāks nekā Alfa Romeo GT. Pateicoties lielākai jaudai Mazda RX-8 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 12.7 | 6.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 13.1 l/100km | 6.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Alfa Romeo GT ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda RX-8 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 6 litriem lielāks nekā Alfa Romeo GT, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda RX-8 var nākties iegādāties par 900 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda RX-8 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 6.5 litriem lielāks nekā Alfa Romeo GT. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 61 litri | 63 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 480 km kombinētajā ciklā | 940 km kombinētajā ciklā | |
570 km ārpus pilsētas | 1160 km ārpus pilsētas | ||
460 km ar reālo patēriņu | 950 km ar reālo patēriņu | ||
Alfa Romeo GT ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Alfa Romeo GT) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mazda RX-8) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 160'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Alfa Romeo GT dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Alfa Romeo 147, Fiat Bravo | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Alfa Romeo GT varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Alfa Romeo GT dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.46 m | 4.49 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.34 m | 1.37 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Mazda RX-8 ir par 3 cm īsāks nekā Alfa Romeo GT, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Mazda RX-8 ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 215 litri | 320 litri | |
Alfa Romeo GT ir vairāk vietas bagāžai. Mazda RX-8 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 105 litriem mazāks nekā Alfa Romeo GT. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 12 metri | |
Mazda RX-8 apgriešanās diametrs ir par 1.4 metriem mazāks nekā Alfa Romeo GT, tas nozīmē, ka ar Mazda RX-8 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`732 | 1`750 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 3800 | 4200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda RX-8 ir
|
Alfa Romeo GT ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|