Mazda RX-8 2008 vs Audi A5 2008
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.3 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 232 ZS | 180 ZS | |
Griezes moments: | 216 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.4 sekundes | 7.8 sekundes | |
Mazda RX-8 ir dinamiskāks braukšanā. Mazda RX-8 dzinēja jauda ir par 52 ZS lielāka nekā Audi A5, taču griezes moments ir par 104 NM mazāks nekā Audi A5. Pateicoties lielākai jaudai Mazda RX-8 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 12.7 | 6.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 13.1 l/100km | 8.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Audi A5 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda RX-8 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 6.3 litriem lielāks nekā Audi A5, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda RX-8 var nākties iegādāties par 945 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda RX-8 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 4.6 litriem lielāks nekā Audi A5. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 61 litri | 65 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 480 km kombinētajā ciklā | 1010 km kombinētajā ciklā | |
570 km ārpus pilsētas | 1220 km ārpus pilsētas | ||
460 km ar reālo patēriņu | 760 km ar reālo patēriņu | ||
Audi A5 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Audi A5) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mazda RX-8) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 160'000 km | 360'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Audi A5 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Audi A4, Audi Q5 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Audi A5 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.46 m | 4.62 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.34 m | 1.37 m | |
Mazda RX-8 ir mazāks. Mazda RX-8 ir par 16 cm īsāks nekā Audi A5, par 8 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda RX-8 ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 215 litri | 455 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 829 litri | |
Audi A5 ir vairāk vietas bagāžai. Mazda RX-8 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 240 litriem mazāks nekā Audi A5. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 11.4 metri | |
Mazda RX-8 apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā Audi A5, tas nozīmē, ka ar Mazda RX-8 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`732 | 1`920 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 3800 | 7400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda RX-8 ir
|
Audi A5 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|