Mazda Tribute 2004 vs Hyundai Santa FE 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.3 Benzīns | 2.4 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 145 ZS | |
Griezes moments: | 200 NM | 204 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.7 sekundes | 11.4 sekundes | |
Mazda Tribute ir dinamiskāks braukšanā. Mazda Tribute dzinēja jauda ir par 5 ZS lielāka nekā Hyundai Santa FE, taču griezes moments ir par 4 NM mazāks nekā Hyundai Santa FE. Pateicoties lielākai jaudai Mazda Tribute sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.4 | 9.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.9 l/100km | 11.1 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Mazda Tribute degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Hyundai Santa FE, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda Tribute var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Mazda Tribute degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Hyundai Santa FE. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 65 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 590 km kombinētajā ciklā | 660 km kombinētajā ciklā | |
720 km ārpus pilsētas | 830 km ārpus pilsētas | ||
560 km ar reālo patēriņu | 580 km ar reālo patēriņu | ||
Hyundai Santa FE ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 16 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda 3 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Hyundai Sonata, Kia Sorento | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda Tribute varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Hyundai Santa FE dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.43 m | 4.50 m | |
Platums: | 1.83 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.76 m | 1.73 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Mazda Tribute ir par 7 cm īsāks nekā Hyundai Santa FE, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda Tribute ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 368 litri | 469 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
2245 litri | 1473 litri | |
Mazda Tribute bagāžas nodalījuma tilpums ir par 101 litriem mazāks nekā Hyundai Santa FE. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda Tribute (par 772 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 11.3 metri | |
Mazda Tribute apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Hyundai Santa FE, tas nozīmē, ka ar Mazda Tribute var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`978 | 2`380 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 2800 | 2800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda Tribute ir
|
Hyundai Santa FE ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|