Mazda Tribute 2004 vs Hyundai Santa FE 2001
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.3 Benzīns | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 112 ZS | |
Griezes moments: | 200 NM | 255 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.7 sekundes | 17 sekundes | |
Mazda Tribute ir dinamiskāks braukšanā. Mazda Tribute dzinēja jauda ir par 38 ZS lielāka nekā Hyundai Santa FE, taču griezes moments ir par 55 NM mazāks nekā Hyundai Santa FE. Pateicoties lielākai jaudai Mazda Tribute sasniedz 100 km/h ātrumu par 6.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.4 | 9.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.9 l/100km | 10.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai Santa FE ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda Tribute degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem lielāks nekā Hyundai Santa FE, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda Tribute var nākties iegādāties par 180 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda Tribute degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Hyundai Santa FE. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 65 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 590 km kombinētajā ciklā | 700 km kombinētajā ciklā | |
720 km ārpus pilsētas | 840 km ārpus pilsētas | ||
560 km ar reālo patēriņu | 620 km ar reālo patēriņu | ||
Hyundai Santa FE ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 16 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda 3 | Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Kia Sportage, Kia Ceed, Hyundai Sonata, Hyundai Tucson | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Hyundai Santa FE dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.43 m | 4.50 m | |
Platums: | 1.83 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.76 m | 1.73 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Mazda Tribute ir par 7 cm īsāks nekā Hyundai Santa FE, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Mazda Tribute ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 368 litri | 850 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
2245 litri | 2100 litri | |
Mazda Tribute bagāžas nodalījuma tilpums ir par 482 litriem mazāks nekā Hyundai Santa FE. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda Tribute (par 145 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 11.3 metri | |
Mazda Tribute apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Hyundai Santa FE, tas nozīmē, ka ar Mazda Tribute var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`978 | 2`380 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 2800 | 1800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda Tribute ir
|
Hyundai Santa FE ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|