Mercedes C klase 2000 vs Nissan Primera 1996
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.1 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 143 ZS | 90 ZS | |
Griezes moments: | 315 NM | 177 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.5 sekundes | 14 sekundes | |
Mercedes C klase ir dinamiskāks braukšanā. Mercedes C klase dzinēja jauda ir par 53 ZS lielāka nekā Nissan Primera, savukārt griezes moments ir par 138 NM lielāks nekā Nissan Primera. Pateicoties lielākai jaudai Mercedes C klase sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.7 | 6.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.2 l/100km | 7.2 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Mercedes C klase degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Nissan Primera, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mercedes C klase var nākties iegādāties par 30 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 920 km kombinētajā ciklā | 920 km kombinētajā ciklā | |
1210 km ārpus pilsētas | 1090 km ārpus pilsētas | ||
860 km ar reālo patēriņu | 830 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Nissan Primera) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes C klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 560'000 km | 320'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes C klase dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Mercedes E klase | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mercedes C klase varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Mercedes C klase dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.53 m | 4.52 m | |
Platums: | 1.73 m | 1.72 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.41 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Mercedes C klase ir par 1 cm garāks nekā Nissan Primera, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Mercedes C klase ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 490 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 11 metri | |
Mercedes C klase apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Nissan Primera. | |||
Pilna masa (kg): | 1`500 | 1`735 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | vidēja | |
Nissan Primera ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Mercedes C klase, attiecīgi Nissan Primera varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 1800 | 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mercedes C klase ir
|
Nissan Primera ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|